Реклама - найбільш ефективний спосіб просування товарів в маси, тому не дивно, що з кожним роком її стає все більше, а способи її впровадження все витонченішими. Вона ніколи не стоїть на місці і не боїться іти незвіданими шляхами. Сьогодні нас вражають відверті ролики «Axe» і бавлять білочки з «Snickers», а завтра вони вже нудні, тому доводиться шукати нові ресурси.
Черговим полем для реклами вже давно став Інтернет, що відкриває безліч можливостей. Одним з критеріїв хорошої реклами стає її інтерактивність, адже нудна реклама, зроблена за шаблоном, без фантазії не приваблює. Інтеграція реклами в Мережі відбувається все швидше і на допомогу компаніям і людям, охочим стати відомими, приходить її новий вигляд - реклама в блогах. Західні компанії вже давно визнали блог-маркетинг революційним шляхом досягнення видатних результатів в бізнесі, тепер черга за Росією. Пропонуємо вам ознайомитися з перевагами і недоліками цього виду реклами і зрозуміти наскільки він ефективний.
Плюси:
Реклама в блогах викликає довіру. Оскільки писати про ваш товар і послугу буде блогер - людина, до якої прислухаються його друзі і знайомі, то така реклама виглядає ненав'язливо і довірливо, адже вона подається у формі ради, який викликає у читача в більшості випадків позитивні емоції і бажання придбати «продукт» або скори
... Читать дальше »