Реклама - найбільш ефективний спосіб просування товарів в маси, тому не дивно, що з кожним роком її стає все більше, а способи її впровадження все витонченішими. Вона ніколи не стоїть на місці і не боїться іти незвіданими шляхами. Сьогодні нас вражають відверті ролики «Axe» і бавлять білочки з «Snickers», а завтра вони вже нудні, тому доводиться шукати нові ресурси.
Черговим полем для реклами вже давно став Інтернет, що відкриває безліч можливостей. Одним з критеріїв хорошої реклами стає її інтерактивність, адже нудна реклама, зроблена за шаблоном, без фантазії не приваблює. Інтеграція реклами в Мережі відбувається все швидше і на допомогу компаніям і людям, охочим стати відомими, приходить її новий вигляд - реклама в блогах. Західні компанії вже давно визнали блог-маркетинг революційним шляхом досягнення видатних результатів в бізнесі, тепер черга за Росією. Пропонуємо вам ознайомитися з перевагами і недоліками цього виду реклами і зрозуміти наскільки він ефективний.
Плюси:
Реклама в блогах викликає довіру. Оскільки писати про ваш товар і послугу буде блогер - людина, до якої прислухаються його друзі і знайомі, то така реклама виглядає ненав'язливо і довірливо, адже вона подається у формі ради, який викликає у читача в більшості випадків позитивні емоції і бажання придбати «продукт» або скористатися рекламованими послугами.
Реклама в блогах охоплює широку аудиторію, адже на даний момент кількість користувачів Мережі вже дуже велике. Інтернет стає альтернативою всім видам розваг, а користувачі, що мають доступ в Мережу проводять біля телевізора все менше часу. А отже, рекламодавці, що використовують тільки традиційні способи реклами (радіо, ТБ, преса) вже втрачають частину своєї аудиторії.
Реклама в блогах забезпечує прямий контакт з вашою компанією. Безпосередньо з блогу, читач переходить на сайт зацікавила його компанії і звертає увагу на торкнулися його речі: товари, послуги, новини, знижки і т. п. Блоги працюють цілодобово, а значить - привертають потенційних клієнтів постійно.
Реклама в блогах забезпечує просування сайту вашої компанії у більш високі позиції в пошукових системах. Оскільки згадок про сайт стає більше, його авторитетність у Мережі зростає (збільшується ТІЦ, PR), тому пошукові системи піднімають ваш сайт все вище по рейтингу, і ви обганяєте конкурентів в пошуку.
Реклама в блогах перспективна. На сьогоднішній день просування в блогах є одним з найбільш нових і перспективних засобів реклами в Росії. Як і в багатьох сферах нашого життя, даний вид реклами прийшов з-за кордону, де аудиторія вже не вірить рекламним обіцянкам, а довіряє радам і рекомендаціям своїх знайомих, в тому числі блогерів.
Реклама в блогах породжує ефект «сарафанного радіо». Почувши від своїх знайомих блогерів про нову послугу або незвичайному товар, людина поширює цікаву новину у своєму оточенні, що забезпечує додаткову рекламу навіть без залучення додаткових рекламних ресурсів.
Реклама в блогах може бути організована дуже швидко. У сучасному світі час - гроші, тому не варто витрачати багато ресурсів на складні і, найчастіше, малоефективні рекламні кампанії. Перевагою реклами в блогах є те, що кампанію можна організувати лише за пару днів, а результат буде видно вже через 3-4 дні, коли про ваш «продукті або послузі заговорять в Мережі звичайні користувачі.
Реклама в блогах привертає активну аудиторію. Користувачі Інтернету - люди з активною життєвою позицією, які цікавляться новинками і досягненнями, миттєво виявляють інтерес до потрібних інноваційних товарів, послуг, акцій, знижок і швидко реагують на цікаві пости в блогах. Вони примножують і переказують, радять, обговорюють, сперечаються, діють і в підсумку... купують.
Реклама в блогах індивідуальна. Оскільки текст посту кожен блогер становить у своєму власному стилі, то публікація не виглядає стандартним рекламним оголошенням, що повторюється з разу в раз. Це прибирає принцип рекламної листівки, прочитавши яку, викидають, а додає індивідуальності і видаляє рекламне повідомлення.
Реклама в блогах цікава. Зазвичай пости в блогах являють собою повідомлення про думках і почуттях сторінки автора, його судження про те чи іншому предметі та оцінках. Простий мову таких повідомлень зрозумілий кожному і не відлякує читача. Як правило, блогери складають текст цікаво, творчо підходять до написання рекламних постів, щоб не зіпсувати імідж свого блогу.