Думаю, що всім відомо, що існує таке етичне спрямування, створений вже давно панк-групами, як DIY (Do It Yourself, тобто, зроби це сам). Якщо ви не знаєте про таке, то пояснимо, що DIY-музичні групи (будь-яких стилів і напрямків) самі займаються записом своїх альбомів, не покладаючись на послуги компаній звукозапису, а також самі займаються організацією концертів, просуванням і самі роблять мерчендайз.
Так от, як стало відомо сьогодні, компанія YouTube вирішила приєднатися до руху DIY і допомогти музикантам.
Сьогодні був запущений YouTube for Artists, який дозволяє музикантам спілкуватися зі своїми шанувальниками, займатися просуванням своїх виступів, а також заробляти грошові кошти завдяки абсолютно новим карткам з анотаціями.
Завдяки Fan Funding (фан-фінансування), музиканти зможуть попросить своїх фанатів про грошової допомоги, що, в принципі, є одним з найпоширеніших видів фінансування в наш час. Також музиканти можуть по-старому заробляти кошти завдяки продажам мерчендайза - товарів із зображенням символіки групи - наліпок, футболках, чашках і т. д. за допомогою Cards (нових анотаційних карток).
Даний інструмент - YouTube for Artists - ще не до кінця дороблений, але розробники обіцяють повну функціональність вже найближчим часом.