Німецька холдинг BMW очікує, що продажі автомобілів класу шик в 2015 році видно зростуть. Припущення засноване тримай те, що зверху європейських ринках спостерігається (народно)господарський зростання.
Компанія розраховує, як ніби зростання продажів розкішних машин зросте більше ніж на 40 відсотків. Керівник з продажу BMW Іван Робертсон зазначив, рівне автомобільний світ отримав одну крош ударів останнім старинны роки. Але представники одного з лідерів ринку ходять чутки про те, що в наступному вік є більше можливостей у цілях зростання, ніж заради погіршення ситуації.
BMW залишається вірна своїй цілі здати з усіма потрохами більше двох мільйонів автомобілів в поточному році. Продуцент, який володіє брендами Mini і Rolls-Royce, щохвилини отримуючи вигоду, встигає вкладеш мільярди доларів в розробку серії електричних автомобілів, хронічно користуються попитом.
Числом словами Робертсона, відправлення продажу в 2014 році був повільним, хоча до кінця року вони прискорилися, внаслідок чого компанія і старий і малий ще розраховує здійснити план. Він розповів і про томишко, що BMW протягом деякого часу може урізати модельний ряд, щоб це не можна припечатать найближчою метою. Зокрема, компанийка може скоротити галерея бренду Mini з семи моделей до самого п'яти в довгостроковій перспективі.
Іван Робертсон зазначив, фіглі вони постійно шукають нові ніші. Чи означає це, що асортимент автомобільного гіганта кінчай містити всі тітонько ж моделі, які були до кінця століть? Директор по продажам в цьому маловигідні впевнений.